2014-06-24, jag simmade ca 1 km på ca 45 minuter. Jag fick lite känningar i benmusklerna men det gick bra. Det var min längsta simtur i år och vattnet var lite varmare nu, +17 grader, luften +21 grader.

Om simmandet och simträning. Nu får jag köpa säsongskort till simhallen.
2009 simmade jag Vansbrosimmet, en av 4 grenar i en svensk klassiker, i bara simbyxor i 15,7 gradigt vatten
2014-06-24, jag simmade ca 1 km på ca 45 minuter. Jag fick lite känningar i benmusklerna men det gick bra. Det var min längsta simtur i år och vattnet var lite varmare nu, +17 grader, luften +21 grader.
